Top Cinci perle ale politicienilor

 1. O perlă care m-a amuzat teribil ceva vreme îi aparține lui Mircea Geoană, care s-a văzut preşedinte mai devreme decat era cazul:

„Mihaela, dragostea mea, am învins!” (Mircea Geoană)3494006112_0e5b58db5a_m

2.„Am citit <<Manualul războinicului luminii>> cu două markere. Cu galben am subliniat pasajele care mi-au plăcut şi unde m-am identificat cu eroul cărţii, iar cu verde pe cele care nu mi-au plăcut şi nu le-am citit.” (Gigi Becali)

3. Marian Vanghelie:

„Am devenit normal, am apucat să vă spun?”

„Sunt convins că ceea ce o să le propun bucureştenilor o să aibă încredere în mine.”

(cu siguranță, dacă ne promiți că mai întai înveți limba romană 🙂 )

4. „Noi am pierdut multă vreme o perioadă de timp.” (Ion Iliescu)

5. Ultima, dar nu cea din urmă, controversata EBA:

„Poți să ai şi esecuri, poți să ai şi succesuri”

„Pot să fie6263873076_bd227a5deb oameni care nu vor să vorbesc cu tine”  (Elena Basescu)

Sursă foto: http://www.flickr.com

Mădălina C.