Top Cinci cele mai penibile replici de agățat

tumblr_mhtgucTgOo1r5zymro1_500_large

5.  ”Ajuta-i pe sărmani, ia-ma cu tine acasă.” Cam cât de penibil poate fi? Sărmanul băiat, nu-l va lua nimeni acasă, va rămâne pe drumuri.

4. ”Ce câine drăguț! Ce număr de telefon are?” Știm că animalele sunt inteligente, dar câinele meu nu are nevoie de telefon, nu are cu cine să latre.

3. ”O să mă săruți sau trebuie să mint în jurnal?” Eee, o minciună nevinovată nu a omorât pe nimeni.

2. ”Tatăl tău este terorist? Pentru ca tu ești o bombă.” Dragule, crede-mă, nu ai vrea să ieși cu fiica unui terorist. În orice caz, singurii care pot exploda sunt neuronii tăi. De la atâta creativitate, desigur.

1. ”Eu nu sunt așa de înalt, acum stau pe portofelul meu.” Ai putea să nu te miști, doar nu vrem să cazi de pe portofel și să îți frângi gâtul…

Sursa foto: http://www.tumblr.com/

Catalina B.