TOP CINCI CITATE DIN MAGICIANUL

Magicianul, de John Fowles este o carte magică și imprevizibilă.  Cu toate că are peste 700 de pagini, reușește să te țină cu sufletul la gură pe tot parcursul lecturii și să-ți stârnească și mai mult interesul cu fiecare pagină citită. Există nenumărate citate frumoase pe care le poți descoperi citind cartea. Am selectat aici cinci dintre ele.

rr-collectibles-2010-11-12-6

1. ” Când mă iubești e ca și cum Dumnezeu mă iartă de toate greșelile și de neroziile mele.”

2. ” -Morții trăiesc.

      – Cum trăiesc?

      – Prin dragoste.”

3. “Verificarea e singurul criteriu științific al adevărului.  Nu înseamnă că nu există adevăruri care nu se pot verifica.”

magicianul

4. “A fost odată un tânăr prinț care credea în toate lucrurile, în afară de trei. Nu credea în prințese, nu credea în insule, nu credea în Dumnezeu. Împăratul, tatăl său, îi spusese că aceste lucruri nu există. Și cum nu erau nici prințese, nici insule și nici vreun semn al existenței lui Dumnezeu în împărăția tatălui său, tânărul prinț îi dădu crezare.”

5. “Cred că ești atât de orb, că nici nu știi că nu mă iubești. Nu știi că ești un ticălos împuțit care nu poate, este și asta o formă de neputință, decât să se considere doar pe sine pe locul întâi. Nimic nu te afectează, Nicko, acolo, în adâncul sufletului, acolo unde contează.

 Ana-Maria  C.