Top Cinci alimente minune pentru păr

alimente parPăr deteriorat, uscat, păr subtire, păr cu tendinte de îngrășare. Toate ne-am confruntat cu cel puțin o problemă legată de sătătatea și frumusețea podoabei capilare. Iată cinci alimente magice care ne ajută în îngrijirea părului:

5. PEȘTELE

Bogat în acizi grași Omega 3 si Omega 6, pestele nu ar trebui sa lipseasca din meniul nostru saptamanal. Nutritionistii spun ca nu putem consuma niciodată atât de mult încât să dăuneze sănătății. În privinta părului, consumul de peste ajuta la regenerarea firului de par si la accelerarea cresterii acestuia.

4.NUCILE

Bogate in grasimi de buna calitate, dar si in vitamine din complexul B, nucile ajuta la mentinerea sanatatii parului: refac parul degradat, ii accelereaza cresterea, ajuta la ingrosarea firului de par si la capatarea unui aspect stralucitor.

3. SPANACUL

Pentru a ne bucura de toti nutrientii sai, spanacul ar trebui consumat crud, in salatele proaspete de primavara.

Spanacul contine vitamine, minerale si antioxidanti care stimuleaza cresterea parului, precum si ingrosarea firului de par.

2. MANGO SI AVOCADO

Aceste doua fructe contin grasimi foarte sanatoase pentru organism si care totodata stimuleaza cresterea parului, precum si ingrosarea firului de par si capatarea unui aspect matasos, stralucitor.

1. URZICILE

Urzicile reprezinta un remediu extraordinar pentru par si piele, atat ca uz extern, cat si intern.

Cu alte cuvinte urzicile ne fac parul sanatos fie ca ne clatim pe cap cu decoct, fie ca le consumam in preparate delicioase.

Foto: Shutterstock.com

Catalina B.