Top Cinci alimente care ajută vederea

Încă de când erai copil sau copilă dupa caz, ţi s-a spus, probabil că trebuie să mănânci morcovi pentru că te ajută la vedere. Şi asta nu este deloc un mit! Pe langa faptul că sunt un bun aliat al unei vederi sănătoase, morcovii fac parte şi din alimentaţia obligatorie a unui diabetic. Iată şi alte alimente care îţi întăresc vederea:

1.  Afinele şi strugurii

Noaptea, ochii sunt mai sensibili si trebuie sa-i adaptezi cat mai repede la lipsa de lumina, sau in functie de mediul in care te afli, la lumina artificiala. Cu ajutorul afinelor si a strugurilor poti realiza acest lucru in mai putin de o jumatate de ora.

Milkshake_cu_afine_si_scortisoara

2. Soia

Este saraca in grasimi, bogata in schimb in Vitamina E si agenti antiinflamatori.

sss

3.  Ouale

Contin din plin lecitina, sulf, luteina si amino-acizi care ajuta la prevenirea cataractei.

oua_8_

4. Spanacul

Vitamina C impreuna cu luteina, beta-carotenul si marile cantitati de luteina din spanac se comporta ca un scut ideal care-ti protejeaza ochii.

SPANAC-RULADA

5. Carnea de curcan

Probabil nu stiai, dar carnea de curcan contine o doza mare de zinc si Vitamina B care formeaza o pereche imbatabila impotriva cataractei, una dintre cele mai grave si raspandite boli la nivelul ochilor.

piept-de-curcan

                                                                                                                           Mirica C.