Top Cinci exercitii simple pentru un corp armonios

“Cu o floare nu se face primavara!” ar spune unii, citind titlul articolului. Da, este adevarat! Dar cu perseverenta se pot face minuni. Daca nu ai chef sa mergi la sala, daca orele de antrenament ti se par istovitoare sau pur si simplu prea costisitoare, TopCinciBlog are solutia.

Asa ca, iata cinci  exercitii simple, care te vor ajuta sa fii in forma. Si sunt atat de cunoscute… si totusi ignorate.

136236914_c56569820b1. Plimbarile

Pe cat de banale par, pe atat de eficiente sunt. Specialistii sustin ca plimbarea poate fi un exercitiu cardiovascular extrem de eficient si ca o ora de plimbat la pas alert poate arde si pana la 500 de calorii.

2. Genuflexiuni

Exercitiile de forta sunt esentiale in programele de remodelare corporala. Cu cat practici mai multe miscari de acest fel cu atat arzi mai multe calorii. Genuflexiunile antreneaza mai multe grupe de muschi. Acestea dau rezultate in masura in care sunt executate cat mai corect.

3.  Fandari

Fandarea  mimeaza miscarile firesti ale corpului, ale mersului sau plimbatului, lucrand eficient musculatura. Specialistii sustin ca ajuta si la imbunatatirea echilibrului.

4. Abdomene

Abdomenele sunt foarte eficiente, insa nu toata lumea le executa corect.

Iata cum trebuie sa le executi: stai intins pe spate, indoaie usor genunchii si lipeste talpile in podea. Pune mainile la ceafa si ridica de umeri si de piept cat poti de mult, fara a ridica picioarele de pe podea. Revino la forma initiala si ia-o de la capat!

Va recomandam clipul de mai jos pentru rezultate frumoase.

5. Flotari

Acestea pot fi facute de orice persoana, indiferent de nivelul de fitness la care este. Mai bine faci mai putine si realizate cum trebuie, decat multe si facute prost.

Iata cum le faci corect: asaza-te pe podea, in genunchi, apoi apleaca-te si pune si mainile, departandu-le usor de umeri. Intinde mainile si ridica corpul astfel incat sa creezi o diagonala perfect dreapta cu corpul.

Tine muschii abdominali incordati si indoaie usor coatele, fara a indoi genunchii sau alta parte a corpului. Revino la pozitia initiala indreptand coatele. Fa cat de multe poti!

Combinat cu o dieta echilibrata, bogata in proteine, sportul va poate ajuta sa obtineti rezultate frumoase. Un corp armonios, insa, se dobandeste in timp. Asa ca, daca vreti sa aveti o satisfactie cat mai mare la final, incarcati-va cu mult calm si ambitie.

Daca iti doresti ceva cu adevarat, vei reusi. Bafta!

Florentina Constantin

Surse: copilul.ro

Sursa foto: flickr.ro