Top Cinci dulciuri care ne amintesc de copilărie :)

       Ah, gustul dulce al copilăriei!!! Vă mai amintiți acele dulciuri pentru care plângeam în fața părinților, spunând că nu o să ne stricăm “dințișorii” pentru că nu vom mânca mult sau că este ultima oară când mai cerem?! Părinții știau că nu este așa, și totuși ni le cumpărau pentru că ne vedeau atât de fericiți când spuneau: “Bine, dar este pentru ultima dată!”…și ultima dată nu mai venea. ;))

    Am creat un top al dulciurilor care ne-au bucurat copilăria mie și celor din generația mea, și vă aștept pe toți să comentați și să spuneți care au fost “dulciurile copilăriei voastre”.

1. Ciocolățică Scufița Roșie

scufita_rosie_1

        Erau preferatele mele la grădiniță, pentru că le primeam mereu la desert. Erau rotunde (nu ca cele din imagine) și tari ca piatra, dar adoram gustul lor foarte dulce, ușor înțepător. Țin minte că luam eticheta de la ciocolățică și o puneam la mână, pe post de ceas. ;))

       Din păcate, nu am mai auzit de aceste ciocolățele, dar sunt sigură că, pentru noi cei care ne-am bucurat de ele, gustul și amintirea lor va dăinui mereu!

2. Guma Turbo

turbo-43652362

    Cred că nu este persoană care să nu-și amintească de Turbo. Dădeam aproape toți banii pe aceste gume, colecționam și făceam schimb de surprize cu copiii de la bloc, luam câte trei-patru deodată și făceam ditamai balonul, care mi se lipea de obraji..

     Chiar dacă aceste gume nu mai sunt pe piață, fiind înlocuite de alte mărci și arome, sunt sigură că noi, cei care ne-am bucurat de ele, ne vom aminti mereu cu drag de gustul și mirosul lor, deoarece reprezintă o parte importantă a copilăriei trecute.

3. Mentosanele

mentosane2

      Din fericire, acestea se mai găsesc pe piață…din păcate, copiii din ziua de azi nici nu știu de ele! Țin minte și acum că mâncam până începea să mă usture limba și că mama mă speria spunându-mi că, dacă mai mănânc, o să-mi cadă și limba, și dinții. :))

      Încă mai mănânc, când mi se mai face poftă, și vă asigur că am și limbă, și dinți! Îmi place să le simt gustul dulce-mentolat și să-mi aduc aminte de zilele copilăriei…mă ajută să evadez puțin din cotidian și îmi creează o stare de bine!😀

4. Bonibon

bonibon-1

    Vă mai amintiți aceste bombonele din ciocolată şi cu ceva glazură din zahăr colorat?! Și acestea se mai găsesc încă pe piață și, din fericire, am văzut copii care cumpără. Țin minte că le împărțeam cu surorile mele și fiecare își lua culoarea care îi plăcea. Eu le mâncam întotdeauna mai repede și apoi mă rugam de ele să-mi mai dea…și-mi dădeau, pentru că eram mai mică!🙂

5. Eugenia

biscuiti-eugenia-PZ513336BA

      Ambalajul s-a schimbat, aromele s-au diversificat și, cu toate acestea, încă ne mai bucurăm de biscuiții Eugenia. Când eram eu mică, erau doar cu aromă de cacao și erau mai mari. Mama ne cumpăra mereu când ceream ceva dulce și țin minte că și la grădiniță le primeam ca desert…iar acum ne mai cumpărăm noi din când în când, ca să ne mai amintim de gustul copilăriei!🙂

Surse foto:

http://www.apropo.ro/fun/dulciurile-copilariei-cu-aroma-de-comunism-foto-3997783/foto-29#foto

Alexandra Capotă