Top Cinci replici enervante din telenovele

Telenovelele… Ce ne-am face fara telenovele? Fara povestile in care toti se urasc dar de fapt se iubesc, unde totul de complica atat de mult de-a lungul a zeci sau sute de episoade si brusc de descurca in ultimul episod… Si toata lumea traieste fericita pana la adanci batraneti. Exceptandu-i, evident, pe cei care au facut rau si sunt pedepsiti. Mai ceva ca-n basme!

telenovela_rubi_07602-600x480

Dar trebuie sa recunoastem ca majoritatea dintre noi, cei care ne-am uitat sau ne uitam inca la telenovele avem un bagaj important de cunostinte de spaniola. Pana la urma asta e tot ce ramane. A, da… si replicile. Pe cat de evervante, pe atat de des intalnite incat au fost transformate in clisee. Noi am cautat cele mai frecvente si enervante  replici din telenovele si ti le prezentam in topul ce urmeaza:

Locul 5: Como? Embarazaste a la sirvienta? [ Cum? Ai lasat-o insarcinata pe servitoare?]

Daca un domn respectabil n-o lasa insarcinata pe menajera naiva, frumusica si de la tara, inseamna ca nu-i telenovela. Iar atunci cand afla toata crema societatii, parca explodeaza o bomba!

Locul 4: Quiero hacerte mia para siempre, mi amor! [ Vreau sa fii a mea pentru totdeauna]

Replica aceea clasica pe care o auzim de atatea ori incat parca nu mai are niciun strop din romantismul pe care ar trebui sa-l exprime…  De cele mai multe ori se ajunge la cazul servitoarei.

maria-la-del-barrio-150096l

Locul 3: Te lo juro, mi vida! Nada nos separara! [ Iti jur, viata mea! Nimic nu ne va desparti!]

Cazul 1: Aceasta replica este rostita de cele mai multe ori de tanarul sensibil si indragostit de fata cu care parintii cu sunt de acord ( de obicei pentru ca ea este prea saraca si n-are loc in lumea lor).

Cazul 2: El/ea e arestat/a  si dupa gratii ii promite celuilalt in cel mai dramatic mod posibil ca va iesi de la inchisoare si isi vor putea trai minunata poveste de amor.

Locul 2: Eres una mujersuela! Te voy a matar! [ Esti o usuratica! Am sa te omor!]

Mereu trebuie sa existe o “femeie usoara”, de cele mai multe ori o fata inocenta dupa care i s-au aprins calcaiele unui barbat pe care o femeie egoista si demonica are impresia ca-l detine! Amenintarea este considerata mai mult o insulta. De obicei se neglijeaza.

sorayamontenegro

Locul 1: Porque te metiste con mi hombre, maldita? [ De ce te-ai incurcat cu barbatul meu, nenorocito?]

Aceasta replica este in mod incontestabil intalnita cel putin o data intr-o telenovela care se respecta. Femeia ranita, inselata, apara ce-i al ei si o face din tot sufletul! De obicei asa incep si cele mai “dure” certuri sau chiar batai intre femei in telenovele.

                                                                                                                               Mirica C.